Karanlık

Sesi Duyunca Şaşkınlıktan Donup Kaldık ! Feriha Vural Ses Analizi #SÜRPRİZKONUK 

Emre Yücelen Şan Dersi
görünümler 412 B
97% 4 019 105

Emre Yücelen Şan Dersi 2020
Emre Yücelen Vocal Coach Istanbul
#FerihaVural #SesAnalizi #SÜRPRİZKONUK
-----Kanal Destekçimiz Olun ! : www.patreon.com/join/sesegitimi?
-----Analiz İsteği (Bağış) :
- Yayınımıza Oyunfor üzerinden bağış yaparak şahıs analizi isteğinde bulunabilirsiniz. (İstekleriniz Sonraki Hafta Yapılacak Ses Analizi Canlı Yayınlarının Girişinde Yapılacaktır)
OYUNFOR : bit.ly/2zFhD3R
Emre Yücelen - Zehirli Uykular Albüm : lnkfi.re/emreyucelen
-----Kanala Abone Ol : goo.gl/tXRnRL
------- Kıyafetler : KOTON
------- Web Sitesi : www.koton.com/
Web Sitelerim :
Şan Dersi Web Sitesi www.sandersi.com
Kişisel Web Sitem : www.emreyucelen.com
Diğer TRvid Kanallarım :
- Emre Yücelen Stüdyo TRvid Kanalı : goo.gl/gjTW1H
- Kişisel TRvid Kanalım trvid.info
- Yapım Firmamın TRvid Kanalı : trvid.info
Sosyal Medya :
emreyucelen
emreyucelen
emreyucelen
FİDEYO : fideyo.com/emreyucelen
PR VE İŞBİRLİĞİ ÇALIŞMALARI :
sehnazgul@gmail.com (05342082502)
Bu videoya altyazı yazmak için :
If you want to write subtitles on this video :

Kanaldaki Videolara Altyazı Yazmak İçin : goo.gl/15CgnF
If you want to write a subtitle on this channel : goo.gl/15CgnF

katma

 

20 May 2020

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 80   
Emre Yücelen Şan Dersi
Beğenin , paylaşın bu coşkuya siz de katılın 👍😊
Kang Sun Eun
Kang Sun Eun 13 saatler önce
trvid.info/video/fYul0Gin0rCCpaw.html
Sinem Özdemir
Sinem Özdemir Gün önce
Ortak bir çalışma lütfen 😍
Singularity or e̶u̶p̶h̶o̶r̶i̶a̶
Billie Eilish'ın idontwannabeyouranymore coverını bekliyorum ehuehe
söz sende
söz sende 2 gün önce
kahkaha attım abi tepkilerin on numara hele diyorsunya haydaaa gaza geldik gene :)
Black tv
Black tv 3 gün önce
Ne oluyor abi o nasıl bi ses maşallah ben bişey anlamadım ama bu kardeşim niye bağırıyor 😂😂
uzay taşları ve arkadaşları
Şu tarz sesi gerçekten iyi olan ve güzel kullanabilen insanları ünlü yapsanız çok daha iyi olucak kim bilir kızın kendinde keşfetmediği ama keşfedilecek ne cevherleri var ağzına sağlık lütfen kendini harab etme yeteneğini neler yapabileceğini insanlara göster
onur kocabaş
onur kocabaş 5 saatler önce
İlk dakika da öyle bir yükseldiki sesi kısmak zorunda kaldım :D :D
Fatih Ş
Fatih Ş 5 saatler önce
Hocam siz de her yükselenin sesine şaşırıyorsunuz. Evet sesi güzel insanlar var artık inanın şaşırmayın 😅😂
merve mert
merve mert 6 saatler önce
Kıskanılacak kadar güzel bir ses bir dinleyici olarak hayran kaldım
de Cealo
de Cealo 6 saatler önce
Hocanın tiz dediği yer çok kullanılan bir şey değil mi yabancılarda.
BLUES
BLUES 10 saatler önce
Neden bende böyle şeyler yapamıyorum Bi köyde doğmak benim suçummuydu
pınar çimen
pınar çimen 11 saatler önce
çok güzel samimi bir video olmuş çıkamadım bi türlü gerçekten güzel bi ses bazen şarkı dinlerken yoruluyorum resmen ama sonra gerçek bi ses dinlediğim zaman kulaklarım rahatlıyor resmen.böyle gizli cevherlerin kesfedilmesi lazım
Beyza Utku
Beyza Utku 12 saatler önce
Böyle olmaz bi de bayil istersen feriha
TAYLAN
TAYLAN 14 saatler önce
Haydı giyik kalk kalk 😃🤣🤣🤣
Zarina Rzaxanov
Zarina Rzaxanov 16 saatler önce
Emre bey Abicim benimde sesim güzel okursam benimde ses analizimi yap nolur abim
Şiir Diyarı
Şiir Diyarı 17 saatler önce
21.33 nasıl bir sess nasıl bir gırtlak çarpmalarıdır.
Brenda Stormrage
Brenda Stormrage 18 saatler önce
Oyle cevherler var ki.... ya parasi yok ya çevresi yok kaliyorlar dogduklari evde.. neyse demet akalınlari zengin etmeye devam...
korkusuz kaptan
korkusuz kaptan 18 saatler önce
trvid.info/video/rKCTtn2dxL-MxYY.html Emre Yücelen hocamızın övdüğü o muhteşem ses bu linkte👆
mehmanhbv
mehmanhbv 21 saatler önce
Ağız açıklığında Azerbaycanlıları izlemediyse hayret ederim.. Çok belli
YASOZCELEBİ -
YASOZCELEBİ - 23 saatler önce
Hocam Merhabalar !!! 7 yıldır müziğin içindeyim sahne alıyorum ve ensturman çalıyorum . Size küçük bir sorum olucaktı . Sahnelerde gaza geldiğim zaman çok güzel şarkılar söyluyorum enterasan şekilde Fakat modumda olmadıgım zaman şarkı söylerken sahnede kendımı çok kasıyorum istemsizce 4 yıldır herkez bana bu yorumu yapıyor lütefen nedenini rica etsem söylermisiniz hocam . Teşekkür Ederim ...
GoldenMia
GoldenMia Gün önce
20.dakikada Azerbaycanca şarkı söylüyo şok oldum kxhkckykyxykgj
beyaz babo
beyaz babo Gün önce
hocam muhammed mustafa dağseven ses analizi yaparmısınız
Tuana Özer
Tuana Özer Gün önce
Şahin özlem-bu benim öyküm ses analizi yaaap !!
Vidadi Baxshaliyev
Supeerr!!!🤩🤩
Dream High
Dream High Gün önce
Ses rengi olsun, nağmeler olsun çok güzel dinlenebilir bir ses bencede birşeyler yapılmalı teşekkür ederiz👏🏻👏🏻
T h e Esra
T h e Esra Gün önce
Rica etsem bir gün o ses Türkiye kazananlarını incelermisiniz yorumlarınızı merak ediyorum 🙏🏻
امیر حسین
محمد علی کریمخانی، استاد آواز ایرانی mohamad ali karimkhani iranian top songer trvid.info/video/smuCym56yq58s2k.html
Elif Tuğ
Elif Tuğ Gün önce
Bu adamın girdiği triplere ölüyorum yaa ahajanmaamaj
Halik Akan
Halik Akan Gün önce
Emre Hocam sizden ricam ESRA AKSU Adlı arkadaşımızı kesfedermisin ya muazzam bir sesi var☺️🙈
Dilara lavinia
Dilara lavinia Gün önce
Eski lise arkadaşımı bu kanalda görmek beni hem şaşırttı hemde çok sevindirdi yolu açık olsun inşallah 🙂
metin çinar
metin çinar Gün önce
Bu yorumu okuyorsan lütfen müziği seç. Emre hocam haklı sen müzisyen olmalısın.
Hacer Okumuş
Hacer Okumuş Gün önce
Müthiş ulan müthişşşşşşşş
hi guys
hi guys Gün önce
Feriha tektek yorumları geziyor 🤣
Sinem Özdemir
Sinem Özdemir Gün önce
Acayip iyiydi ya 😉
Kübra Küçük
Kübra Küçük Gün önce
Hocam harikasınız yaa
Zeynep Güngör
Zeynep Güngör Gün önce
OHA😍 insan bunun üstüne şarkı söylemeye utanır skdbkcbsk
bahadır gür
bahadır gür 2 gün önce
oses türkiye yarı finalinde taylan yapmıştı yıkmış geçmişti ama sonunda yapıyor taylan
büşra şeker
büşra şeker 2 gün önce
Çook iyi çook😍 yeni keşfettim sayfanızı takibe aldım. Şarkı söylemeyi çok seviyorum kendime güvenim yok sadece🙈
Emre Gönenç
Emre Gönenç 2 gün önce
Ben sadece sizin tepkileriniz icin izliyorum. Muzikten anlamam😁
ct katik
ct katik 2 gün önce
Sertab Eren’in yan çarı bu kız
MUSAB YÜKSEL OFFİCİAL
trvid.info/video/qYic1LF918dp3II.html emre hocam benide dinlermisiniz
Faruk Tellioglu
Faruk Tellioglu 2 gün önce
😍
Sesli Kitap
Sesli Kitap 2 gün önce
trvid.info/video/bICj0Yhr1ZqspaA.html Hocam , arkadaşlar dinleyin lütfen daha çok kişiye ulaşsın bu ses harika
Naruto Uzumaki
Naruto Uzumaki 2 gün önce
Hic mi sıkılmaz insan izlerken ya....Cok iyiydi cokkk
Çağrı Akın Araz
Çağrı Akın Araz 2 gün önce
İç mimarların içinde inşaat amelesi iç güdüsü gelişiyor heralde🤣🤣 malum yanık ses 🤣🤣 şaka bir yana başarılar diliyorum kardeşime. Biraz şan ile harikalar başarabilir.🤘🏼
Enes Bag
Enes Bag 2 gün önce
Off tüylerim diken diken ❤
İlknur Karcıoğlu
İlknur Karcıoğlu 2 gün önce
Ama görüntülü olmasa
İlknur Karcıoğlu
İlknur Karcıoğlu 2 gün önce
Hocam benimkinide analiz etseniz
Hakan Badik
Hakan Badik 2 gün önce
Ben de şuraya bir Show Must Go On bırakayım. Umarım beğenirsiniz :) trvid.info/video/goWOjqFutbCn02k.html
ömer faruk tarman
ömer faruk tarman 2 gün önce
Harika bi ses
Beyza Nur Gündoğdu
Model bak işine
theberkizm
theberkizm 2 gün önce
ya sanat falan eyv da bağırmak hoş değil. ama başarılar dilerim.
İzel G
İzel G 2 gün önce
emre bey sayesinde ne sesleri keşfettik. bu genç sesler harcanmamalı
Caner Ateş Official
Uyumayan kedi ferihanın sesiyle uyudu allah razı olsun 😄😄😄
deniz dülek
deniz dülek 2 gün önce
Emrecan Üzenir diye bir arkadaş var. Şimdi dinledim bir yarışmaya katılmış fakat youtube kanalı dyok. Bir el atın bence bu yeteneğe :) #emrecanüzenir trvid.info/video/nIisw5-BsMmDyX4.html #EmrecanÜzenir
Ayşe Özkır
Ayşe Özkır 2 gün önce
Tüylerim diken diken oldu ya ağlama hissi oldu
king kong
king kong 2 gün önce
한글 자막 개꿀
Umut Atik
Umut Atik 3 gün önce
Bir Tuğçe Kandemir Daha geliyor herhalde
Mert Furkan ÇAKI Official
trvid.info/video/a5eEqa2bos-bvaw.html ARKADAŞLAR destek bekliyorum sizlerden
GERÇEĞE UYANIŞ !
GERÇEĞE UYANIŞ ! 3 gün önce
Sosyal medya hesaplarım bu videolar yüzünden kapandı? Herkesle Paylaşın lütfen. trvid.info/video/jmdssJl9mc6nxrA.html CORONA VİRÜS GERÇEĞİ! Sahte mi? trvid.info/video/hY2Frq6sjp-IuoY.html DÜNYAYI YÖNETEN AKIL VE GÜÇ KİM? Basit trvid.info/video/jqhmloOdxq6exo4.html İNSAN VE MERETEBE DÜŞÜŞÜ! trvid.info/video/jGKa1Z2pytxnmKA.html KURANI KERİM'İN GERÇEK MEALİ. İlk defa duyacaksınız. trvid.info/video/gphpy6dnyLFr0Yo.html NASANIN YALANLARI VE EVRENİN GERÇEKLERİ ! trvid.info/video/iaaCrJ6Zp62R0ZI.html UZAYLILARDAN GELEN MESAJLAR/Bölüm 1. trvid.info/video/aKyHo5aAstCB1KA.html ALTININ GELECEĞİ! 5 Farklı Senaryoya Göre 2020 ALTIN FİYAT TAHMİNİ
Ayşe Berra Akgün
Ayşe Berra Akgün 3 gün önce
gwen stefani ses analizi yapar mısınız ?
Yiğit Eren Öztürk
W
Ayla Aynacı
Ayla Aynacı 3 gün önce
Ay yemin ediyorum <a href="#" class="seekto" data-time="50">00:50</a> - <a href="#" class="seekto" data-time="70">01:10</a> arası tüylerim diken diken oldu ayy
nanelikahya99
nanelikahya99 3 gün önce
Bu kanalı adam işini severek yaptığı için izliyorum büyük keyif veriyor
Serkan Kızıl
Serkan Kızıl 3 gün önce
Kafa sesi hocam ;)
Berk Zenginoglu
Berk Zenginoglu 3 gün önce
hocam adamsın be
Efe Kucur
Efe Kucur 3 gün önce
maşallah
Petek Ünal
Petek Ünal 3 gün önce
Kulaklık takılı olanlar için 1 dakikalık saygı duruşu SJSJSJ
Ebru Sena Tanoglu
Ebru Sena Tanoglu 3 gün önce
Bende piyano çalıyom
Bünyamin Topcu
Bünyamin Topcu 3 gün önce
maşallah çok beğendim
Zehra Özdemir
Zehra Özdemir 3 gün önce
Abart abart Feriha çok güzel söylüyor ama sen baya abarttın
Büşra Aslan
Büşra Aslan 3 gün önce
bi talor swift analizi lütfeeen trvid.info/video/kKqzl6iE0rqNpX4.html
Aydın Özkan
Aydın Özkan 3 gün önce
e ben yaptım
VİSİTOR
VİSİTOR 3 gün önce
#PESDOĞRUSU
Senpai's Yandere
Senpai's Yandere 3 gün önce
trvid.info/video/kZp7w4Jqq8h5tnE.html Gerçekten öyle güzel bir şarkı ki, sözleri, melodisi.. Ancak bu yorumu ve sesleri ayrı bir beğendim hocam. Yorumlarınızı duymayı iple çekiyorum. Sanatçının ismi TWICE
Sevgi Işık
Sevgi Işık 3 gün önce
müko
Superbaby Hüseyin Direnç
Muhtesemmm
Asya Kaya
Asya Kaya 3 gün önce
2x açın
Aras Ekşioğlu
Aras Ekşioğlu 4 gün önce
Ağzın kapa sinek var 🤣
Sanal Akıl
Sanal Akıl 4 gün önce
Sesi gibi sohbeti de çok güzel, çok tatlı yaa
Zahid Çevik
Zahid Çevik 4 gün önce
Inanılmaz bir ses ya tekrar tekrar dinledim resmen. Bence bi stüdyo sohbeti patlar
Zeynep Çaha
Zeynep Çaha 4 gün önce
Benimle söyle merve yılmaz da bu şarkıyı inanılmaz okuyor onunda analizinibyapar mısınız
MontaX
MontaX 4 gün önce
trvid.info/video/r2mhq6t8ra2Om4I.html
İngilizce öğreniyorum
Kolay bir şeklide ingilizce öğrenmek isteyenler kanalıma abone olabilirler
Sonraki
EVDEN CANLI "YENİ"
49:47
görünümler 139 B