Karanlık

Hekimoğlu 14. Bölüm Fragmanı 

KanalD
Abone ol 6 Mn
görünümler 810 B
98% 7 962 139

Hekimoğlu 14. Bölüm Fragmanı yayında! Vahap ve Ateş, hastanede köşe kapmaca oynuyor. Vahap’tan saklanan Ateş bu halleriyle ekibin de eğlence konusu haline dönüşüyor. Ateş’i gördüğü ilk yerde istifa etmesini isteyen Vahap, acilen bir yönetim kurulu toplantısı yapıyor. Ateş’in oy birliği ile kovulmasına karar veriyor!
Hekimoğlu yeni bölümüyle Salı 20.00’de Kanal D'de!

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 80   
mücahit demirbaş
mücahit demirbaş 55 dakika önce
bölüm gelmediii
D G
D G Saatler önce
2. Fragmanı da yayınlayın artık
Demet Acar
Demet Acar 2 saatler önce
Nobody Really Nobody Vahap:HEPİNİZİ KOVUCAM HEPİNİZİ 😂😂😂😂😂😂😂😂
Bunyamin Yilmaz
Bunyamin Yilmaz 7 saatler önce
Ateş:Ne karar verirsen arkandayım. İpek:O zaman kurula kovulman için oy veriyorum. Wğqğşxewğwewu
Emin
Emin 11 saatler önce
İpek RRRRRRRRR
Ömer Hamza Ataç
Ömer Hamza Ataç 12 saatler önce
1000. yoruum
Allahın kulu
Allahın kulu 12 saatler önce
Bu bölüm neden yayınlanmadı çekilmiş madem..
Oyun Kralı
Oyun Kralı 12 saatler önce
Herkes yalan söyler diyo ya hekimoğlu ozaman o da yalan fjgjgjfj
Serpil K
Serpil K 14 saatler önce
öööffff cekilmiyor bu heriff yavv ! su vahap denilen dingill 😈 tüm hastanenin düzenini alt üst etti.! o güzel arkadas grubuna nifak soktu.. biktikk artikkk.. senaristtt duy sesimizi bir son ver su kel herifin otoritesine.❗.baydi valla.. 😈
Hayriye Şentürk
Hayriye Şentürk 15 saatler önce
Internette yok
Hayriye Şentürk
Hayriye Şentürk 15 saatler önce
14 bölüm oynadimi
Kıvanç Ertüm
Kıvanç Ertüm 15 saatler önce
Sonunda açmışsınız Fragman'ı ...
Oyun Kralı
Oyun Kralı 15 saatler önce
Dizi salı günü yayinlanmadi dimi
Fatma Nur YÜCE
Fatma Nur YÜCE 15 saatler önce
İpek hekimoğlunu sevmiyormuş onu gördük
Gökay Efe Süre
Gökay Efe Süre 16 saatler önce
Arkadaşlar orijinal dizide Dr. House kovulmuyo diye biliyorum ben hekimoğlu Dr House'u oynuyo yani kovulmayabilir
Seruz Suleymnov
Seruz Suleymnov 16 saatler önce
Zeyneb gercekden istifa etmis ortalarda yok umarim diziden gitmemisdir onu gormeye alisdim ekibin sanki tadi tuzu yok
Nazım Hanta
Nazım Hanta 16 saatler önce
Geçen hafta niye yoktu
Nazan Sari
Nazan Sari 17 saatler önce
Bu filme bayılıyorum
Yusuf Efe Odabas
Yusuf Efe Odabas 17 saatler önce
bu hafta yayınlanacak mı
Nadirecik Esmer
Nadirecik Esmer 17 saatler önce
KanalD dizilerin bölümlerini you tube koysanızmı artık 😡😠
Beyza Odabaşı
Beyza Odabaşı 21 saatler önce
Hekimoğlu ne zaman yayınlanacak
Pelin Yöneyci
Pelin Yöneyci 22 saatler önce
Püüü ateş hoca napti sanaağ
pelin dafne
pelin dafne 23 saatler önce
Bu ne zeynep gitdi iki kisi kovuldu offfffff napiyorsunuz bu diziye
Funda Dönmez
Funda Dönmez 23 saatler önce
Ya baslamadiii
ill bunny
ill bunny 23 saatler önce
Vahab önceden söylemişti zaten kovulması için lehinde oy vermeyenleri kovarım diye
Berk Can
Berk Can Gün önce
nihayet pargali bir dizide olmeden ayriliyor xD
Berk Can
Berk Can Gün önce
hangi sali lan bu yazsaniza tarihi?
Mahmut Şamil Sarıyıldız
Yazıklar olsun sana İpek sen niye oy verdin
Montage Turkey
Montage Turkey Gün önce
Vahap bu bölüm sonu gidiyor müsterih olun
Erg Mel
Erg Mel Gün önce
Kadın gitti Adam bitti
ARABACILAR 61
ARABACILAR 61 Gün önce
Arkadaşlar vahap gidiyor çünkü kanal d de dudullu postası diye bir dizi başlıyor ve vahap filmde oynuyor o yüzden keltoş a byesss
İrem Sude Görgülü
Dudullu postası çok daha önceden, blu tv özel olarak çekilmişti, vahap yakında gidecek ama bu yüzden değil.
Seyma Akbas
Seyma Akbas Gün önce
Bir salı diyorsunuz.... Ayrıntı....
zeynep scherbatsky
iki gün sonra gelip İPEK KRALİÇE yazacaksınız bilip bilmeden boş yapmayın :))
deniz mutlu
deniz mutlu Gün önce
vahap bir kel kafalı bol paralıdır
hm_ k_
hm_ k_ 7 gün önce
Hekimoğlu kovulsa dizi biter🤗
SucurtalıYumuk
SucurtalıYumuk 7 gün önce
Nedense en güçlü karakterler hep kel oluyor
AmIMad? PvP
AmIMad? PvP 7 gün önce
2. Fragman Nerde Yaaa lütfen en kısa zamanda yayınlayın :(
Berrak Aktaş
Berrak Aktaş 7 gün önce
Yaa hekimoğlu için istifa etti ya da gerçekten kovuldu 😞
Adisted #
Adisted # 7 gün önce
Kovuldum🤣🤣🤣🤣
emine esila
emine esila 7 gün önce
Dr Orhan ve hekimoğlu dostluğu muhteşem💖
Tolga Viraca Viraca
Tolga Viraca Viraca 7 gün önce
yönetim kurulu üyesini kovmak içinde oy birliği gerekir orhan kovulamaz gg easy
Le'αrşιdüĸ
Le'αrşιdüĸ 7 gün önce
Birinin kovulması için herkesin oy vermesi gerek orhan hoca oy vermediği için vahap onu kovdu ipek de Hekimoğlunu sattı herkes gider ama gerçek dostların hep yanındadır
Hermione Granger
Hermione Granger Gün önce
ama orhan içinde yapılması lazım ??
Seyran Altun
Seyran Altun 7 gün önce
İnşallah vahabı gördüğümüz son bölüm olur
Sinem Küçük
Sinem Küçük 7 gün önce
İpek büyük hainlik yaptı
Damla Karakaya
Damla Karakaya 7 gün önce
Şu dostluğa bak bee
Geleceğin doktoru
Geleceğin doktoru 7 gün önce
Bu ne sacmalık yaa Vahap terk et artık
Merve Tektaş
Merve Tektaş 7 gün önce
Orhan gitmiyor , Ateş de gitmiyo .. İpek herkesi kurtaracak ve keltoş gidicek
Ozlem Omer
Ozlem Omer 7 gün önce
Vahap ne zaman şutlanacaksin acaba
R. M.
R. M. 7 gün önce
Nolur yutuba verin tam bolum
MEHMET TOPTAN
MEHMET TOPTAN 7 gün önce
Memoli cim yaaa
Nesrin Aslan
Nesrin Aslan 7 gün önce
Yaa ipek naptin yaa
Bunyamin Yilmaz
Bunyamin Yilmaz Gün önce
Kesin bir zorlama tehdit var bu işte 0:47 sn Vahap İpeğe nasıl bakıyor.Sonra Ipek el kaldırıyor.
Tuğrul Kağan
Tuğrul Kağan 7 gün önce
Ya şu keltoş bir gitse amma sevinecem he SORU: Orhan gidiyo mu? Bilmiyom da
Merve Tektaş
Merve Tektaş 7 gün önce
Tuğrul Kağan gitmiyor .. İpek herkesi kurtaracak ve keltoş gidiyor
Tutku kıdık
Tutku kıdık 7 gün önce
Birde çocukluk arkadaşı olucaklar yazık:( ipek yazık sana
Suzi A.T.E.Ş
Suzi A.T.E.Ş 7 gün önce
İpek dostarını satmaz. tehtide boyun büküp içerde kalması lazım. o gıcık adamla kim savaşabilir ipekten başka. biraz mantık lütven. zeki kadın. kovulursa aptallık etmiş sayılırdı
Suzi A.T.E.Ş
Suzi A.T.E.Ş 7 gün önce
Vahap a çok gıcığım. Dağdan geldi bağdakini kovuyo hadsiz. Ama hekimoğlu onla baş etmenin bi yolunu bulucaktır eminim.
mustafa aksakar
mustafa aksakar 7 gün önce
desenize bundan sonra hekimoglunuda bakamiyacayiz atesle zeynep gidince o dizinin tadi cikmaz artik
TUZ RUHU
TUZ RUHU 7 gün önce
Vahap Bey Amca: *Eminim öyledir İpek Hocam*
TUZ RUHU
TUZ RUHU 7 gün önce
*Herkes Yalan Söyler* Ateş HEKİMOĞLU
Aişə Alizade
Aişə Alizade 7 gün önce
Selam Azerbaycan için neden tam bölümleri bağlamisiz izleye bilmirik ☹️
Zehra Aybike TÜRKKANI
Allah senin belanı.... İpek hemen satın hekimoğlunu 😤
Merve Tektaş
Merve Tektaş 7 gün önce
hemen mi çok komik ve satmaz
Suzi A.T.E.Ş
Suzi A.T.E.Ş 7 gün önce
Vahap kimbilir hangi açığıyla tehtit etmiştir. vahapın işini bitirmesi için orda kalması lazım.
Talha uslu
Talha uslu 7 gün önce
Dünyada 3 tane kel korktuğum var dayım ben fero vahab
Talha uslu
Talha uslu 7 gün önce
Vahab Hekimoğlu hahahahahahaha güle güle çatladım
Talha uslu
Talha uslu 7 gün önce
+1 like bekliyorum sizden
Talha uslu
Talha uslu 7 gün önce
Keltoş bana koş ...Vahab...
Talha uslu
Talha uslu 7 gün önce
Hekimoğlu bastonu bırakabilse herşey iyi olurda Vahabı bilemem ama İpek iyi bence Mecize doktormu Hekimoğlemu yorum kısmına yazın
baga tarkan
baga tarkan 8 gün önce
<a href="#" class="seekto" data-time="37">00:37</a> Hiçbir hekim meslektaşını kolay kolay satmaz orası biraz saçma olmuş.
Suzi A.T.E.Ş
Suzi A.T.E.Ş 7 gün önce
Kim dedi sattığını. Ipeğin içerde kalması lazım.bi planı vardır kesin. Vahabı yolluycak ipek.zaman kazanması lazım
Emre Sedefoğlu
Emre Sedefoğlu 8 gün önce
HOUSE M.D Yİ İZLEYENLER SÖYLESİN ŞU VAHAP İBNESİ DAHA KAÇ BÖLÜM DURACAK
Merve Tektaş
Merve Tektaş 7 gün önce
Emre Sedefoğlu bu son bölüm
Habib Bilal Çakılcı
Hayatımda izlediğim en iyi dizi bütün bölümlerini izledim
Nurcan Akkoyun
Nurcan Akkoyun 8 gün önce
Ulan hepsi o vahap denen adamın yüzünden oldu eyer bu yorumu kaç kişi beyenirse vahap bence diziden çıkarılsın hadi like like abanın da şu keltoştan kurtulalım
Hatice Dügencili
Hatice Dügencili 8 gün önce
Merak etmeyin Vahap milyon dolarlarını da alıp defolup gitcek
Cool men
Cool men 8 gün önce
ipek hekimoğlunu sattı
Ozlem Kurnaz
Ozlem Kurnaz 8 gün önce
Vahaptan fenalık geldi artık gitsin
Kadir Çevik
Kadir Çevik 8 gün önce
Az kaldı az başka bir dizide oynuyor Vahap koronadan çok bu adam etkiledi beni be
Sultan 1517
Sultan 1517 8 gün önce
Yemin ederim bu vahapmi çok gıcık bu ne yaa
Xadija
Xadija 8 gün önce
Orhan napmış ola bilirki Hekimoğlunu kurtarmaya çalışırken kovulsun?
Serdar Başar
Serdar Başar 8 gün önce
Dizi çok tekrara düşüyor şu vahabın işini bitirin artık her bölüm vahabın şirket dosyaları ve çalışanlarının peşinden koşması sıktı artık inanın , tamam 3-4 bölüm yeter artık!
ХХХ AMATЕUR SЕХ VIDЕO - СLIСК НЕRЕ
🔥🔥🔥🔥🔥 🥇🥇🥇trending🥇🥇🥇 <a href="#" class="seekto" data-time="63">1:03</a> 💖💘🔥💃 👇 👇 👇 👇🔥💃
Şefik Yaşar Akdemirli
Vahapin parasini aramizda toplayalimda sktrsin gitsin totos. Huzur birakmadi lan😁
Mehmet Csr
Mehmet Csr 8 gün önce
Iki bolum snra vahap amca gidiyor takmayin no problemos
Amine Özcan
Amine Özcan 8 gün önce
Vahabın odası mı vardı ?????
Sonraki
KanalD Canlı Yayını
görünümler 455
BRAVO JAMOASI KONSERT DASTURI 2019
1:47:40
Kuruluş Osman 17. Bölüm Fragmanı
0:56
Timuçin Esen Aslında Kim?
10:01
görünümler 308 B
Sonsuz Aşk Ful İzle HD
1:49:15
görünümler 579 B
Tones and I - Dance Monkey (Lyrics)
3:33