Karanlık

ERZURUMLU MÜMESSİLİN TATİL MACERASI 

BURAK BOZDAĞ
Abone ol 249 B
görünümler 614 B
98% 6 024 112

ERZURUMLU MÜMESSİLİN TATİL MACERASI
Bu video iftardan sonra çekilmiştir.
Bu hikayede adı geçen şahısların kurum ve kuruluşların hepsi hayal ürünüdür gerçeği yansıtmamaktadır.

katma

 

16 May 2020

Paylaş:

Paylaş:

Herunterladen:

Yük bağlantısı.....

Ekle:

Çalma listem
Daha sonra izle
YORUMLAR 80   
Mustafa Tayyip Şimşek
Mustafa Tayyip Şimşek 55 dakika önce
Dinlerken muratı dövesim geldi 😄😄
Nurgül Özmen
Nurgül Özmen 5 saatler önce
Kardeşim Allah ömrünü uzun etsin beni yine güldürdün rabbim seni güldürsün🤓
Ghost Oyuncu - UĞUR
Ghost Oyuncu - UĞUR 13 saatler önce
Abi Efsanesin Ya
Tayfun Ayaz
Tayfun Ayaz 15 saatler önce
Videoların devamını bekliyoruz abii
Umut Bozyigit
Umut Bozyigit 19 saatler önce
tşkr e s
Tayfun Aras
Tayfun Aras Gün önce
Aboneliğe elveda..bayramda bizi eş geçtin..
Engin TEMTEK
Engin TEMTEK Gün önce
Ağzına yüreğine sağlık hoş bir seda bırakıyorsun geçmişe.Bu arada Seni gelecek yıl Survivor da görmek isteriz ;)
Turan Bagana
Turan Bagana Gün önce
Ağzına yüreğine sağlık basindan sonuna kadar gülerek izliyorum
bla bla bla boşluk
Yav satam öbür kanalları elli kat yabancı nasıl bu gadar yagın olur yav ayda 1 video gelmesinin nedeni agılımca gercek anı olması yalan olsa kurgu yapıp haftada 1 adardı eline yüzüne sağlık gardaş garandinada moral oliy
Mine Uzun
Mine Uzun Gün önce
RAMAZAN DEGIL BAYRAMDA BITTI 😊
Mine Uzun
Mine Uzun Gün önce
🤣🤣🤣🤣👍👍👍👍👏👏👏
Mine Uzun
Mine Uzun Gün önce
ARKADASLARINIZ COK ÖZEL 😀😀
Celal LÜLE
Celal LÜLE Gün önce
Harika bir öykü.
Hmz.1 Bey
Hmz.1 Bey Gün önce
Acemi balık. 🤣🤣🤣
SAMET AKBULUT
SAMET AKBULUT Gün önce
Abi ne zaman video atacaksin buyuk bir heycanla bekliyorum artik tekrar tekrar dinlemeye basladim ezberliycem yakinda nolur video at :) +1 leyin gorsun burak abi
Atakan Hoca
Atakan Hoca 2 gün önce
Yeni videon uz ne zaman
Mustafa Aydin
Mustafa Aydin 3 gün önce
Burak abi allahini seversen ne olursun elini ayağını öpem şu muratın resmini neyni paylas yolda denk gelirsem uzak duram 😁😁😁
Yunus Emre
Yunus Emre 3 gün önce
Az daha uzatsan film olacakmış bu uzunluk sıktı biraz
Tuncay Kaleoglu
Tuncay Kaleoglu 3 gün önce
Cidden kral adamsın. Allah ta seni güldürsün.
Can Akturan
Can Akturan 3 gün önce
La gardaş seni var ya film izler gibi izliyorum saniye atlamadan helal olsun ya başarılarının devamını dilerim dicemde senin başarın başının belası oluyor çoğu zaman ahaha :D
Mehmet Ali Yılmaz
Mehmet Ali Yılmaz 3 gün önce
Küfür de lazim arada bide cok uzun ilk yayınladığın mumessil ilk günü ve tüpçü harikaydı
Bülbülof
Bülbülof 3 gün önce
Abi iyisin güzelsin hep zevkle izliyoruz videoları ama ayda bir video anca geliyor hatta gelmiyor bile senden paylaşımını arttırmanı bekliyoruz genel kitle olarak. Seviliyorsun abi 🙏🏼
burhan yıldız
burhan yıldız 3 gün önce
şanın yürüsün :D :D :D :D D
guner gun
guner gun 3 gün önce
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
guner gun
guner gun 3 gün önce
Agzina saglik düzmece olsa nolacak sanki çok guzel anlatiyor.çogu showmenlere taş çikarir.
Tayfun Aras
Tayfun Aras 3 gün önce
Yaa reis BAYRAMDA BISEYLER PAYLAŞMICAKSAN NEZAMAN PAYLAŞCAN ANALAMDIM..DAHA HADI YARIN BAYRAMIN 3..😀😀😀
Humeyra Toklu
Humeyra Toklu 3 gün önce
Yine döktürmüsun agbi cokda kufur yok bu seferkinde yüreğine sağlık çok güldüm
emin genc
emin genc 3 gün önce
Agbi güzel anlatiyosun ama cok uzun sürüyor.
hazal kızılocak
hazal kızılocak 3 gün önce
7den 70e tebessümümüze ortaksan eyvallah sağolasan :) Alanya’dan sevgilerle :) annemin çok selamı var yine bekleriz misafirimiz ol diyor 😇😇
Baki Yılmaz
Baki Yılmaz 4 gün önce
Sohpetlerin devamıni dilerim
Hakan Özcan
Hakan Özcan 4 gün önce
Süpersin gardaş
fishmate2009
fishmate2009 4 gün önce
Ağzına sağlık
canhasan adıgüzel
canhasan adıgüzel 4 gün önce
Ağzına sağlık iyi güldük sayende.
Kuzey Yildizi
Kuzey Yildizi 4 gün önce
biz güldük Allah ta seni güidürsün
Ahmet Kirmizi
Ahmet Kirmizi 4 gün önce
Biraz atmaca var ama güzel.....
Yusuf Çeper
Yusuf Çeper 4 gün önce
Abi çok severek izliyoruz videolarını en kısa sürede yenilerini bekliyoruz
erdal çiftçi
erdal çiftçi 4 gün önce
Allahına kurban ramazan bayramınız kutlu olsun
Furkan Çakmak
Furkan Çakmak 4 gün önce
Daha izlemeden beğendik güzel bie video olduğuna eminim
BURAK01li
BURAK01li 5 gün önce
Hiç gerçek anı kalmadı mı abim be
umut çetinkaya
umut çetinkaya 5 gün önce
Saniyelik senaryo yazmak herkesin yapabileceği bir şey değil, yaşıyormuş gibi anlatıyor, açıklamayı okumadan önce gerçek mi la bunlar diyordum, anlık yazması gerçekten büyük başarı :)
Necip Güç
Necip Güç 5 gün önce
ALLAH YOLUNU AÇIK ETSİN GARDAŞCAN SEVEREK BEGENEREK İZLİYPRUM ALLAHA EMANET OL
Azra Erdağ
Azra Erdağ 5 gün önce
1 haftadır bekliyorum nerede bu yeni video nerede bu bildirim
gelecek dünya düzeni
Teo emminin yeğeni
Burak Singinay
Burak Singinay 5 gün önce
Abi sen bursa mudanyaya hiç geldinmi bundan iki gün önce sana çok benzeyen birini gördüm yada sendin
alper sencer
alper sencer 5 gün önce
Vay ibine murat vay. Off anam Nalan haa 😅😅😅
Bedavacı Musab
Bedavacı Musab 5 gün önce
Her Hafta Gelsin Videolar.
Servet Yalpiri
Servet Yalpiri 5 gün önce
Agzina yuregine saglik abi yeni vdeolarini bekliyoruz
ercan yavuz
ercan yavuz 5 gün önce
Abi ayni gercek gibi anlatiyosun yinede gulumseme tebessum oluyor yuzumuzde agzina saglik
Atakan Çetinoğlu
Atakan Çetinoğlu 5 gün önce
İftardan sonra çekilmiştir diye neden not düştünü?z... Burada kimse oruç olup olmadığınıza değil muhabetize geliyor.
Semih Anılgan
Semih Anılgan 5 gün önce
burak abi alanyaya geldiğine sevindim keşke karsilassaydik😅
Murtaza Siyam
Murtaza Siyam 5 gün önce
Başkan arayı soğutma...
Ismail Yildiz
Ismail Yildiz 5 gün önce
ABE AGZINA SAGLIK 🌹
Ahmet Amirgan
Ahmet Amirgan 5 gün önce
Ağabey senin kibar konuşman erzurum şivenden daha komik 😂😂😂
Ismail Yildiz
Ismail Yildiz 5 gün önce
🤣🤣
Yüşa mert Sezgin
Yüşa mert Sezgin 5 gün önce
Gaziantep' den selamlar seviliyorsun abican İyiki varsın.
Eray Ekti
Eray Ekti 5 gün önce
Eray Ekti
Eray Ekti 5 gün önce
Berat Simsek
Berat Simsek 5 gün önce
İsin rast gelsin abi 😉 hayirli bayramlar
Yılmaz Ali
Yılmaz Ali 6 gün önce
Burak kardeşim seni yürekten tebrik ediyorum. Sözlü edebiyatı çok başarılı yapıyorsunuz. Kültürel ve etik değerlere saygı çerçevesinde muhteşem bir anlatımınız var. Kutluyorum sizi Yazar Yılmaz Ali
Mehmetcan Sencan
Mehmetcan Sencan 6 gün önce
Abi biraz kısa tut videoları seni çok seviyoruz 🇹🇷
Meddah-ı Naçizane
Meddah-ı Naçizane 6 gün önce
Kimsede demiyi vıle oğlum sen abdestsiz doğupsan, bütün belalar seni buli da.
Yusuf Şahin
Yusuf Şahin 6 gün önce
Mümessil hikayesi güzel...Bunlar sıkıyor hemde çok uzun
yaşananlar sırrımızdır
Hani bunun manita, izmirli idi :)
Poyraz Güney
Poyraz Güney 6 gün önce
selam usta 48 dk nasil gecti anlamadim devamını bekliyoruz
Haydar Volkan
Haydar Volkan 6 gün önce
😂😂😂😂
Galaxy N8
Galaxy N8 6 gün önce
HIKAYE PALAVRA OLSADA YINEDE COK KOMIK
Ahmet Batal
Ahmet Batal 6 gün önce
Kisa anlat hepsi en az yarım saatlik
BaBa24
BaBa24 6 gün önce
Abi çok ara verme yaa
Omer Demirtas
Omer Demirtas 6 gün önce
Yüreğine sağlık burak abim Cansın
Azra Erdağ
Azra Erdağ 6 gün önce
Yeni Video ne zaman gelcek abi çabuk gelsin evde canımız sıkılıyor
GÜRKAN TUTAY
GÜRKAN TUTAY 6 gün önce
Toprağım benden sana 34 şampanya gönderiyorum :)))))
adem ablak
adem ablak 6 gün önce
White gecelerrr🤣🤣🤣
Mehmet Atmaz
Mehmet Atmaz 6 gün önce
😂😂Arkadaş Kurbanı Deyimi Sizin İçin Söylenmiş Olmasın👍👍😂😂
Hasan Vural
Hasan Vural 6 gün önce
Sen bir kurban kes wolla bahtsız bedevinin pabucunu dama atan adam
Hasan Vural
Hasan Vural 6 gün önce
Ne sabırlı adammışsın boğarım ben o hıyarı wolla
Mustafa Itik
Mustafa Itik 6 gün önce
Adamsın
Serkan Altaş
Serkan Altaş 6 gün önce
👏👏👏👏👏
Linda Yeowang
Linda Yeowang 6 gün önce
Anlatımları çok uzun yapmak yerine biraz daha kısaltırsanız daha verimli olur. Belli noktadan sonra sıkılıyor insan tabi bu benim görüşüm ( bu video için söylüyorum )
Azra Erdağ
Azra Erdağ 6 gün önce
Ama zaten adam nerdeyse ayda 1 video atıyo uzun atsa ne olurki
hülya bolçay
hülya bolçay 6 gün önce
hemşehrim iyi hoş çok güzel ama lütfen küfür etmeden konuşmayı dene ..Başarılar diliyorum
Mustafa Cavus
Mustafa Cavus 6 gün önce
Teyo dayida erzurumluydu Bu teyoyu gecer Ama 🤣🤣🤣
Sonraki
250 KG Kuru Buzu Havuza Attım!
10:24
Babanın Oğlu Kemal - 3.Bölüm
37:31
Sokak Belgeseli; KUMARHANE
14:52
görünümler 1 Mn
SON 1 AY / CİDDİ NET ARTIŞI
4:13